18 July 2011

Betul-betul suprise neh.

Setelah 13 hari tak ketemu. Hari neh kami ketemu. Heheh~

First thing to do. Kita makan dulu...

Mangkuk putih yang kosong tuh maksudnya aku dah habiskan fruit salad.
Okay. Dia kalau dapat Kenny Roger's memang tak pandang aku dah.
Remember the suprise? Kaz kata ada suprise untuk aku kan? Oleh kerana stuck dalam traffic jam sebab Kaz terlepas simpang masuk Times Square, kami borak-borak sambil layan Mix.fm. Tiba-tiba dia bagi aku beg neh.

Isi dalamnya?


Purse baru sebagai pengubat kedukaan lara purse kena curik hari tuh. Warna sebijik macam purse lama. Kaz kata yang design sebijik macam purse lama dah out of stock. Takpe lar boo. I terharu gila. And I really love the design =)). 

Sekali dalam beg Roxy tuh ada my favourite perfume ever DKNY be delicious green apple. Brooch from Sabah dan McD Coke 'can' glass special edition warna purple tuuuu~

Okay ini memang suprise. Terharu gila T_T.

Then kami pergi Plaza Low Yatt. Ingat tak laptop aku yang tak boleh guna akibat chargernya yang rosak? So, tadi beli charger laptop baru.

Putih+hitam? Taik cicak pon taik cicak lar. Janji laptop dah boleh guna. Yeayy~
Now tunggu Kaz install webcam Logitech dia beli tadi.

Adakah muka dia kelihatan lebih shining guna webcam ini?
Owh ya. Aku jatuh cinta kat Logitech LapDesk N700. Wow, dengar nama pon dah macam dasyattt je kan?


It comes with cooling fan and built-in speakers, with volume control ye kawan-kawan. Okay, benda alah neh kena masuk dalam my wishlist neh.

Konon nak tengok movie sekali tapi tak jadi sebab semua movie tak menarik minat kami.

To Kaz, minta maaf tau b kalau i mengada-ngada selama neh. (dan dan lar nak mintak maaf). Thank you for everything. I love you.

p/s : Inilah post aku yang paling banyak aku letak link.

hugsNkisses,
Wani.

No comments: