29 July 2011

Dari steak house ke I-City Shah Alam singgah sebentar di Uptown.

1800
23rd July 2011

Panjangnya tajuk entry makcik oi. Eh, suka hati aku lar, tajuk entry aku. Harharhar. *gelak gaya Sinchan.


Sabtu lepas aku keluar bersama yang tersayang. Mula-mula pergi makan steak kat Steak House Al-Ansar. Kiteorang makan kat tempat neh sebab Kaz kata best. Kaz kata best sebab kawan dia Mael kata best. Mael kata best sebab aku pon tak tahu.


Lamb chop dan air barli suam. Sumpah tak padan. Tapi demi kesihatan.
Lihatlah betapa gembiranya Kaz bersama chicken chop dan fresh orange tersayang.

Akibat terlalu melampau keinginan aku untuk ke I-City Shah Alam, kami pon ke sana selepas kenyang perut suka hati di Steak House Al-Ansar. 

Teringin bangat pergi I-City tuh. Asyik dengar orang cerita je I-City best, I-City best dan I-City best. Ha, ambek kau, aku dah pergi dah neh. Nasib baik Myvi baru lagi best. *tiba-tiba.'

Bangunan Indoor games.


Saya ada gula-gula kapas. Wee~

Kaz habiskan gula-gula kapas saya.  Tak wee~

Cantik tempat neh. Seriously, I like. =)

Bestnya ada orang tangkapkan gambar. Hohoh~

Inilah orang itu.


Tak masuk pon snowalk. Ramai bangat seyh orangnya.

Posing ala-ala pencinta tumbuh-tumbuhan. 
Balik singgah Uptown Shah Alam beli jersey bolasepak Malaysia. Nantikan entry aku pergi match Malaysia vs Singapura nanti okay.

hugsNkisses,
Wani.

No comments: