22 April 2011

Tetiba benci PD.

Hye all.
Bagi korang yang nak tahu ke yang tak nak tahu ke (siapa suruh bukak blog aku kan?) neh eden nak kabau first meet eden dgn Kaz aka boyfie eden tuh kat Port Dickson, Nogori Sombilan.

Time tuh membe aku yang jugak membe dye ajak pergi PD mandi laut.

Malas nak cerita lebih pasal first meet tu. Ha, ambek link neh kalau nak tahu. sini lar!.

Konon-konon sweet mweet tweet yweet lar kan PD kat dalam hati aku neh. Yela, first meet Kaz kat situ kot.

Panjang aku tak tahu lar kata apa tapi pendek kata di situlah bermula segala-galanya antara aku dan Kaz =P. Hohoh.

Tapi hari ini. Malam ini. Jam ini. Minit ini. Saat ini. Detik ini. Aku benci Port Dicksoonn!!!!

TTTTTTTTTT__________________TTTTTTTTTTTTTT <-- Buat muka nangis panjang-panjang tanda menangis gila-gila punya wae.!

Tak pasal-pasal plan aku dengan Kaz minggu neh tergendala lagi. Waaaaa~

Dye ada seminar bagai kat PD tuh. Mencik-mencik.

Okay. Itu je. Bye.

hugsNkisses,
Wani.

No comments: