07 December 2011

Dah graduate yo!

Aku di lahirkan di negeri Perak, iaitu kampung ibu aku. Membesar di negeri Selangor. Belajar nursing di negeri Melaka. Kerja di negeri Selangor. Dan konvo di negeri Perak.

Pi mai pi mai tang tu jugak. Heheh. Apa-apa pon aku bersyukur hidup ini di permudahkan. Alhamdulillah.

So, aku baru balik dari majlis konvokesyen yang aku agung-agungkan di dalam entry ini.

Majlis konvo aku berlangsung di Kolej Kesihatan Bersekutu Ulu Kinta, Perak. Cantik gila kolej ini. Iyolah, kolej baru kan.

Konvo aku 6 disember. Masa datang untuk reheasel 5 disember tu ibu aku tanya. "Nak beli bunga tak?"

Ibu tanya sebab semua orang beli bunga untuk melaram hari konvo nanti. Aku balas, "Boleh jugak tapi takde yang ada coklat, semua ada bunga and bear je. Takpelah kot".

Tup tup keluar je dewan perdana lepas ambil sijil diploma esoknya tu, adik aku hulur bunga yang siap ada coklat. Ibu tempah dari semalam kata adik aku. Aww~ terharu sangaatt..

My bouquet  of flower with Pooh & ferrero rocher~
With my love. Love you ibu.
My famili.
My besties~
Aaww~ Dapat kiss~
Love this picture.
Best tau konvo neh. Macam reunion pon ada. Aku dapat jumpa kak Dayah yang aku cerita dalam entry ini.
Tadaa~ Ini kak Dayah. Semangat tau datang dengan wheelchair. ^^
Best best best sangat pergi konvo. Nanti nak pergi lagi lar. Boleh?

Ariosamigos,
Wani.

No comments: